fredag den 19. november 2010

Jeg er blevet Fru Frederiksen

Mig og manden

Vores lille familie

Så får vi ris - og meget af det

Ringene - de er ikke så fine her på billede 


Ja så har jeg været væk lidt - pga en masse ting jeg skulle nå. Jeg er blevet gift og været på "bryllupsrejse" her i Danmark. Vi var i lækkert sommerhus i Rødhus. Billeder kommer nok senere. Men nu fik i lige en lille smule fra brylluppet - ja vi blev gift på rådhuset og så stak vi af i sommerhus bagefter. Det så vildt - vi blev gift tirsdag den 16/11 - 2010, vores 2 års dag. Så meget der er sket på de 2 år. Vi har fået hus, barn og kat ;)
Jeg er lykkeligere end nogle sine. har også lidt mad jeg skal have blogget om. jeg er bagefter. :D

Men i dag fik jeg mail fra NewYorkerByHeart - der er nu fyldt op til madblogger træf. Jeg glæder mig helt tosset til at komme af sted og møde alle de andre madbloggere og til at have en meget hyggelig dag. Så må far og søn passe sig selv :P

Nå mere blog kommer og gerne om noget mere mad :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar