søndag den 28. november 2010

BBRRRR det koldt

 meget sne

 vores lille gran hund

 Istappe på naboens hus

 mere sne

 haven

 min lille troldgren

 jeg bliver også pakket ind inden jeg kommer i voksiposen og sover

Freja har også været ude og se sne.




Lige lidt billeder her fra - huset har det med at blive koldt men så det godt at putte sig ind i et tæppe. Eller også er det fordi jeg er så træt. Valdemar vågner hver anden time om natten, så energi er bare ikke det jeg ejer mest af. Jeg ligger stadig inde med vildt mange ting jeg har lavet som jeg ikke har fået blogget. Alt det fra brunch, hjemmelavet pizza og burgere sammen med en masse andet godt. Freja har underholdt mig to gange idag, først da hun var ude i sne og senere da jeg havde haft Valdemar i bad, hvor hun faldt i badekaret. tossede kat, man kan da ikke andet end at elske hende. Senere skal vi have varm kakao med flødeskum og havregryns kugler med klementin og et pift af vanilje, hvis jeg når det kommer opskrift senere. hvert fald skal vi hygge. Glædelig første advent :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar