søndag den 23. januar 2011

travl weekend


Dåbsgaven som jeg har lavet - er ret stolt af den



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Min første fondant kage

Øvelse gør vel mester

men folk kunne hvert fald godt lide den :D

Puuha for en weekend - i fredags var vi til svendegilde, Lørdag lavede jeg dåbskage færdig, idag var vi til barnedåb, og alt sammen hos de samme menensker.
Kagen er min første fondant kage - og synes selv det er gået oki - figurerne er dog lavet af marcipan.. Fyldet er lyse og mørke lagkagebunde. Frugtmousse af ananas,mango og papaya samt lidt citron og hvid tobelrone creme. *den faldt i god jord og den smagte rigtig godt* tror der kommer bedre billeder af den hvis jeg kan stjæle nogle barnedåbs billeder.Håber på at få lov at øve mig mere på det her med at lave kager.

Dem der holdte barnedåb blev heldigvis meget glade for deres gave - deres eneste ønske til os var også bare at de ville sende nogle billeder til mig som jeg så kunne photoshoppe om til et eller andet - har fundet ud af at lave dne her effekt så det ser malet ud - det er bare så fint.. hihi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Valde og indkøbskurv

Valdemars hyggehjørne


Så har vi fået flyttet om i vores stue og valdemar fik sin sansegynge op - og han elsker den. jeg synes da det er så fint - så det håber jeg også hans synes. Min mor var på besøg og hun havde en indkøbs med og valdemar synes den var super hyggelig. Hmm nu det nok snart sengetid - mandne pårstår han ser håndbold med han ligger og snorker - vil gerne vide hvordan man ser håndbold i sovende tilstand. ;) Jeg lan lige følge med her fra computeren - Danmark sparker godt nok røv for tiden xD
Håber i alle har haft en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar