tirsdag den 7. september 2010

newyorkerbyheart


newyorkerbyheart lavede forandringer på hendes blog.
Så jeg synes hun fortjente et nyt logo.
Især fordi jeg elsker hendes madblog som er fyldt med gode opskrifter og inspirerende billeder.
Prøvede at bevare nogle af tingene fra det gamle logo, som hjerterne osv. Gav hende en gennemsigtig baggrund så hun kan lege lide så meget som hun vil med hendes blogs design.
Det dejligt at alle roser logoet og hendes side, for så ved jeg da jeg har lavet noget super fint :)
Kig forbi hendes blog og se hvor fint det er blevet.


og pssst - andre der vil have logoer til deres blog så sig til :)

***********************

Idag skal vi ud i huset og male det sidste så vi kan flytte ind i weekenden
jeg skal klappe vasketøj sammen og ordene nogle ting der skal med ud i huset.
Glæder mig helt vildt :)

**********************


Ingen kommentarer:

Send en kommentar